Waardering van Thuiszorg Vérian, wijkteam Beekbergen, Loenen, Eerbeek, Brummen - Apeldoorn op 28 juni 2017 interview

9.2

Ik krijg een vaste medewerker over de vloer. Hij komt eens in de zoveel weken. Wij kunnen het goed met elkaar vinden. Hij geeft mij tips over hoe de wondverzorging beter kan. Hij houdt het allemaal nauwgezet in de gaten. Dat vind ik heel goed. Ik vertrouw hem echt in alles. Ik kan hem alles vragen. We hebben ook wel een beetje gein samen en dat vind ik wel belangrijk. Hij ziet het als het slechter met mij gaat. Hij weet hoe ik ben en hij weet dat ik soms lang wacht tot ik om zorg vraag. Hij zegt dat ik eerder moet bellen als ik meer zorg nodig heb. Dat doet hij goed. Ik vind het leuk dat hij af en toe stagiaires meeneemt om te laten zie hoe het verzorgen van de wond te werk gaat. Hij vraagt altijd netjes of ik het erg vind dat hij iemand meeneemt. Dat vind ik nooit erg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, wijkteam Beekbergen, Loenen, Eerbeek, Brummen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.