Waardering van Thuiszorg Vérian, wijkteam Beekbergen, Loenen, Eerbeek, Brummen - Apeldoorn op 28 juni 2017 interview

7.3

In het begin was het heel moeilijk. Ze hadden een tijd afgesproken, maar die kwamen ze niet na. Ik heb over het algemeen vaste medewerkers voor mijn zorg. Ik vind dit heel goed, omdat die weten waar alles staat. Ook weten ze hoe het gaat. Deze medewerkers zijn goed en vriendelijk. Als ik om een andere tijd vraag. Dus dat ze vroeger of later willen komen, dan gebeurt dat. Ze kijken naar de wond en alles wat daar mee te maken heeft. Kortom mijn wond wordt goed in de gaten gehouden. Het aanbrengen van mijn hulpmiddel is iets wat ze niet dagelijks bij de hand hebben. Dus het is even wennen voor ze. Maar als ze het eenmaal weten, dan gaat het goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, wijkteam Beekbergen, Loenen, Eerbeek, Brummen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.