Waardering van Thuiszorg Vérian, wijkteam Beekbergen, Loenen, Eerbeek, Brummen - Apeldoorn op 28 juni 2017 interview

Niet iedereen die hier komt heeft verstand van zaken. Maar mijn vaste aanspreekpunt is een hele goede. Zij heeft maar een half woord nodig om te snappen wat er aan de hand is. Zij ziet direct de situatie in. Normaal heb ik redelijk vaste medewerkers. Maar in de vakantieperiodes wisselt het nog wel eens. Wat ik wel vervelend vind, is dat er zonder te zeggen stagiaires meekomen. Echter benaderen de medewerkers mij keurig. Ook komen ze keurig op tijd en de afspraken na. Ik heb bijvoorbeeld een sterfgeval gehad, dan kan het aangepast worden. Ze komen dan later om mij te helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, wijkteam Beekbergen, Loenen, Eerbeek, Brummen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.