Waardering van Thuiszorg Vérian, wijkteam Ede - Apeldoorn op 11 december 2019

Ik heb eerder een waardering geplaatst voor mijn moeder omdat alles wat deze zusters voor haar deden gewoonweg heel liefdevol werd gedaan en ze overal rekening mee hielden. Mijn moeder is per 25 oktober j.l. in Wageningen verzorgingshuis terecht gekomen omdat ik 23 oktober j.l naar het ziekenhuis moest vanwege een verwaarloosde klaplong linkerzijde en later bleek dat ik ook last had van kortademigheid door na 20 jaar teruggekeerde sarcoïdose en het verdwijnen van de sponsachtige werking van de longen. De linkerlong is hersteld d.m.v. een drain alleen de long werkt niet meer en de rechterlong werkt nog voor 15%. Beter worden doe ik niet meer. Dit is waarom ik de thuiszorg van Verian krijg en ook niet meer zonder kan. Ik geef deze wijkverpleegkundigen een dikke tien voor hun liefdevolle zorg en toewijding. Voor mij zijn het allemaal geweldige echte mensen. Een aanrader voor iedereen die hulp nodig heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, wijkteam Ede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.