Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Epe, Vaassen - Apeldoorn op 16 september 2020 interview

• N.v.t.
  • N.v.t.

7.4

Ik geef de zorgverleners echt een pluim. Het zijn wisselende hulpen, maar dat vind ik goed. Ze lopen zich echt uit te sloffen. Ze zijn altijd veel te gehaast, dat vind ik zo vervelend voor ze. Daardoor kun je minder van ze op aan. Ze hebben veel te weinig tijd om een cliënt rustig te kunnen helpen. Ze noteren wel alles op de tablet, zodat iedereen op de hoogte is van de situatie. Zo weten ze allemaal hoe het met mij gaat. Ik merk dat ze begaand zijn met mij. Ik had klachten en dat hebben ze meteen opgepakt. Daarom hebben ze de dokter voor mij gebeld en dat heeft veel geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Epe, Vaassen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.