Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Ermelo, Harderwijk en Putten - Apeldoorn op 16 september 2020 interview

9.4

De vaste zorgverleners hebben een goede relatie met mijn vrouw. Er is ook sprake van een goede communicatie tussen mij en de zorgverleners. Wanneer een zorgverlener wegens omstandigheden niet kan komen wordt ik tijdig ingelicht en overleggen ze met mij wat de mogelijkheden zijn. Er wordt naar mij geluisterd en bij vragen krijg ik uitgebreid antwoord. Zo vroeg ik mij af hoe de zorgverleners tegen de verwardheid van mijn vrouw aankijken en delen zij hun perceptie hierover. Verder waardeer ik de flexibiliteit met betrekking tot de afspraken met de zorgverleners. Het was namelijk mogelijk dat mijn vrouw ook thuiszorg kreeg op een vakantieadres.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Ermelo, Harderwijk en Putten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.