Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Ermelo, Harderwijk en Putten - Apeldoorn op 16 september 2020 interview

• N.v.t.

7.6

Er zit een verschil tussen de oudere en jongere zorgverleners. Ik merk dat de oudere zorgverleners graag heel snel klaar willen zijn. Zo wordt door hen de douche niet altijd netjes achtergelaten en wordt ik niet met goed ingesmeerd na het douchen. Daarnaast zit er ook een verschil tussen de zorgverleners in hun omgang met de Ipad. Op de Ipad kunnen ze lezen of ik een nacht in het ziekenhuis heb gelegen of als ik me ziek voel. Niet elke zorgverlener leest dit zorgvuldig door. Verder zijn de brieven van het secretariaat niet gedateerd, en ontvang ik brieven soms pas laat. Het gaat dan bijvoorbeeld om brieven waarin maatregelen worden aangekondigd omtrent corona.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Ermelo, Harderwijk en Putten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.