Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Ermelo, Harderwijk en Putten - Apeldoorn op 16 september 2020 interview

Het komt bijna niet voor dat de zorgverleners te laat komen. Als dit wel gebeurt wordt ik altijd ingelicht. Als er wat besteld moet worden voor de wondverzorging of andere medicijnen, dan doen de zorgverleners dit en wordt het bij mij thuis bezorgd. Verder zijn de zorgverleners niet afstandelijk, maar zijn ze heel hartelijk en het is alsof ik ze al jaren ken en het familie is. Ze voelen het aan als ik me minder goed voel. Dan is er altijd een praatje en voel ik me meteen beter. Ik hoef maar te bellen, en ze komen eraan. Het was eens een keer voorgekomen dat ik hulp nodig had, en ondanks dat er geen zorgverlener stond ingepland is er wel een zorgverlener bij mij langs geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Ermelo, Harderwijk en Putten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.