Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Ermelo, Harderwijk en Putten - Apeldoorn op 16 september 2020 interview

9.3
  • Chronische pijn

Ik vind de aandacht die ze voor mij hebben heel fijn. Ze weten hoe het met mij gaat en zijn altijd een luisterend oor. Dit komt onder andere tot uiting in de oplettendheid van de medewerkers. Buiten de aangeboden zorg hebben ze namelijk ook aandacht voor mij. Zo had ik laatst wondroos op mijn been en hier heb ik hulp voor gekregen. Daarnaast komen de zorgverleners zo vaak langs als dit nodig is. Wanneer ik vraag of ze vier of vijf keer per dag langskomen is dit geen probleem. Verder heeft de hulp mij ook erg gesteund in de periode dat mijn man stierf.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Ermelo, Harderwijk en Putten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.