Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Ermelo, Harderwijk en Putten - Apeldoorn op 16 september 2020 interview

8.4

In het begin kwamen de zorgverleners te vroeg, inmiddels komen ze wel beter op de afgesproken tijd nadat ik er iets van heb gezegd. Ik ontvang nog niet heel lang hulp, dus ik vind het lastig om een oordeel te geven over de zorg. Zoals ik de hulp nu krijg is het heel fijn. Waar ik er anders alleen voor zou staan, geeft de hulp mij de ondersteuning die ik nodig heb. Wat de zorgverleners bedoelen te doen, dat doen ze goed. Hierbij handelen ze naar wat ze bevoegd zijn te doen. Een aantal zorgverleners mag geen bloedprikken, en dat doen zij ook niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Ermelo, Harderwijk en Putten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.