Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Hattem, Heerde - Apeldoorn op 28 juni 2017 interview

9.7

De tijden waarop de verzorgers komen verschillen soms iets. Daar trek ik mij niks van aan. De verzorgers bellen mij op als ze wat later komen. Dat is goed geregeld. Ze weten dat ze soms pas na een bepaalde tijd naar mij toe kunnen komen en dat doen ze ook. De omgang vind ik heel fijn. Ze drinken nog wat met mij als ze daar tijd voor hebben. Ik heb veel steun aan ze gehad. Ze gaan er altijd achteraan als ik ergens last van heb. Ze bellen ook de dokter voor mij, als dit nodig is. Als ze iets nodig hebben voor de verzorging gaan ze daar ook zelf achteraan. Dat vind ik prima. De verzorgers stellen weleens vragen aan mij en ze noteren alles in een map. Ik krijg wel iedere keer verschillende verzorgers. Dat geeft niks, want ik ken ze allemaal. Ze zijn hier allemaal welkom.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Hattem, Heerde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.