Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Hattem, Heerde - Apeldoorn op 27 juni 2017 interview

8.2

Ik heb met alle medewerkers een plezierige samenwerking. Ik kan steeds meer zelf, dus ze komen wat minder vaak. Ik vind alleen dat de medewerkers zo weinig tijd hebben, dat vind ik best jammer. Ze zeggen ook dat ze zelf niet anders kunnen. Ik heb iedere keer een andere medewerker en er zit verschil in hoe ze te werk gaan. De een doet het wassen gehaast en de ander doet dat zorgvuldiger. De zorg past zich aan mij aan. Als ik bijvoorbeeld iets aangeef, dan doen ze dat met liefde. Ze merken veranderingen op in mijn gezondheid. Ze merken bijvoorbeeld op dat het beter met me gaat en dat vind ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Hattem, Heerde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.