Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Hattem, Heerde - Apeldoorn op 27 juni 2017 interview

8.2

Ze zijn altijd vriendelijk. Als ik wat zeg, dan wordt er goed naar mij geluisterd. Als ik mij niet goed voel, dan zeggen ze dat tegen de dokter. Zij passen zich wel aan aan op mij. Als ik bijvoorbeeld om tien uur niet aanwezig ben, dan komen ze om elf uur. Bovendien zijn ze deskundig. Maar weten ze het niet, dan vragen ze het aan de dokter. Ik heb wisselende medewerkers voor mijn zorg. Ik vind dit niet zo prettig. De ene dag heb ik die en de andere dag weer een ander. Maar ik heb mij daar bij neergelegd. Als ze zeggen dat ze komen, dan komen ze ook. Echter kan het wel eens voorkomen, dat ze een kwartier later zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Hattem, Heerde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.