Waardering van Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen - Nijmegen op 24 januari 2017 interview

5.5

Het personeel wisselt vaak. Er moest eigenlijk een vast team bij mij komen, maar gebeurde niet. Dat vind ik niet goed. Daarnaast verzorgde niet iedereen mij op de juiste manier. Sommigen weten niet hoe ze mij moeten verzorgen, dan vragen ze het aan mij. De vaste medewerkers gaan redelijk goed met mij om, dat vind ik wel goed. Maar ik zie steeds verschillende medewerkers. Verder worden de afspraken slecht nagekomen. Als ik bijvoorbeeld weg ga, geef ik dat door. Dan word ik toch gebeld dat ze voor de deur staan, terwijl ik niet thuis ben. Er wordt niet goed gecommuniceerd tussen de medewerkers. Voorheen werd ik wel eens gebeld dat de medewerkers mijn adres niet konden vinden. Dan werd aan mij gevraagd of ik zelf de medicijnen maar wou innemen. Ik merkte dat het personeel onderling ruilde en daar was ik niet tevreden mee. Ik heb dit aangegeven en tegenwoordig gebeurt dit gelukkig niet meer op deze manier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.