Waardering van Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen - Nijmegen op 23 januari 2017 interview

Soms komen ze wat te laat, maar dat neem ik ze niet kwalijk, want er zijn dan zieken. Ze bellen wel op dat ze later komen. De medewerkers zijn heel behulpzaam, ze weten waar alles ligt en pakken het als ik er zelf niet bij kan. Daarom heb ik het liefst dezelfde mensen, maar dat kan niet altijd. Meestal heb ik wel vaste mensen. Die ken je dan. Ze hangen het douchelaken netjes over de douchecabine. Ze letten goed op me, ook of ik mijn alarm om heb. Alles gaat goed. Ik heb geen klachten. Ik heb een intercom, als ze bellen druk ik op een knop en kunnen ze naar binnen. Ze vegen goed hun voeten als ze binnenkomen. Dat vind ik belangrijk, want ik ben heel precies daarop. Als ik het vraag doen ze ook het rolluik omhoog. Het is fijn als je goede hulp hebt. Ik ben echt tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.