Waardering van Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen - Nijmegen op 24 januari 2017 interview

6.0
  • Aandoeningen bij de man - overig

Soms zaten we thuis te wachten en dan kwam er soms niemand of ze kwamen midden in de nacht. Ze kwamen soms te vroeg en dan was de zak van de voeding nog niet leeg. Het is gebeurd dat ze op zondagmorgen moesten komen en dan kwamen ze 's morgen gewoon niet. Ze kwamen dan in de middag en dan moesten ze hun excuus aanbieden en dan kwamen ze aan met het feit dat ze hun bed niet uit konden komen. Ze waren wel vriendelijk, behulpzaam, vroegen altijd hoe het gaat en of ze nog iets konden betekenen. De communicatie is slecht ook op het hoofdkantoor. Als er wat was dan belde ik naar het hoofdkantoor en dan ga ik er vanuit dat ze met de verpleging in de wijk belde maar dat deden ze ook niet. Er liepen twee verplegers in het team die kwamen al zenuwachtig binnen en mijn man moest zelf uitleggen hoe de pomp werkte. Ik vind dat heel slecht. Ik heb dat ook doorgegeven aan het ziekenhuis. Het ziekenhuis heeft deze thuiszorg aanbevolen. Ik moest weleens vragen of ze geen veranderingen zagen bij mijn man en dan zeiden ze nu u het zegt zie ik wel dat het anders is. Hun moeten daar opletten niet ik. Soms moest een medewerkers wel meer dan een uur rijden om bij ons zorg te verlenen. Het wisselde met het personeel heel erg ook omdat er veel zieken waren of dat het druk was. Mijn man vond het erg vervelend om elke keer weer een ander te krijgen. Er moest een boek op tafel liggen waar de thuiszorg in zou moeten schrijven zodat wij ook daar ook in konden lezen, maar er werd niks in geschreven alles ging via de mobiele telefoon en ik wist dus niks van wat erover mijn man geschreven werd. Mijn man heeft meerdere keren zijn voedingszak zelf aan moeten sluiten. De tweede pomp zouden ze op komen halen bij mij thuis en dat is nog niet gebeurd en daarom heb ik zelf maar naar het bedrijf gebeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.