Waardering van Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen - Nijmegen op 10 september 2016

3.5

Verkopen op hun website,dat ze zorg op maat geven,dat totaal niet klopt.Ochtendzorg komt laat vandaag bv om12.15 moet ik gedoucht worden en de kousen nog aan gedaan worden.Dus tegen 1uur eindelijk de kousen aan.Na een trombose been en een longembolie,weer een trombose been.Kousen klasse drie zouden na het opstaan meteen aan gedaan moeten worden zo dat de benen niet vollopen met vocht.Het liefst voor 10,00 uur door de internist ook gezegt. Dat word altijd na 11 uur tot tegen en na 12 uur.Ben dan genoodzaakt om tot die tijd in bed te blijven liggen.Heb meerdere malen aan gegeven dat ,dat te laat is.Ook afspraken die ik maak om op een tijdstip in het ziekenhuis te moeten zijn ,worden niet na geleefd . Zo zijn er veel dingen die niet waar gemaakt worden.Dan nog als je er over opbelt een antwoord krijgt dan zoek je maar een andere zorginstelling ,erg onprofessioneel .Heb in twee en een half jaar 140 medewerkers over de vloer gehad.En zo kan ik wel doorgaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.