Waardering van Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen - Nijmegen op 23 januari 2017 interview

Ze komen elke dag de steunkousen aan en uittrekken en twee keer in de week komen ze om mij te douchen. Als het wel eens gebeurd dat ze later komen bellen ze even. Ik vind het fijn dat ze laten weten dat ze later zijn. Ze hebben aandacht voor mij en we maken altijd even een praatje en dat vind gezellig. Het is soms vervelend dat de teams veranderen en dan moet ik alles weer allemaal vertellen en bespreken maar het gaat meestal goed. Ik ben volkomen tevreden en gelukkig met de hulp die ik krijg. Stuk voor stuk hebben ze een vrolijk gezicht als ze 's morgens vroeg bij mij binnen komen en dat vind ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.