Waardering van Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen - Nijmegen op 24 januari 2017 interview

7.8

Ze komen momenteel elke dag voor het wassen en het aankleden. Ze besteden veel aandacht daaraan en ze doen het in een tempo dat ik aan kan. Dat vind ik wel mooi. Ik heb het namelijk gauw benauwd. Ze houden rekening met mijn wensen. Het merendeel is deskundig. Ik heb één of twee medewerkers gehad die minder waren. Die krijg ik niet meer. Ze hebben gegevens digitaal bij zich en dat raadplegen ze ook. Degene die vaker komt, die was even niet geweest en die gaf aan dat hij veranderingen zag. De medewerkers wisselen en ze zouden binnenkort met een vast team gaan werken. Dat zou ik ook graag zo willen. Ik kan wensen bespreekbaar maken met het hoofdkantoor, dat gaat uitstekend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.