Waardering van Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen - Nijmegen op 24 januari 2017 interview

8.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze zijn allemaal bezorgd en keurig. Eerder kwamen ze op een later tijdstip en dat vond ik niet prettig. Toen ik er over gebeld had of het niet eerder op de dag kon, hebben ze dit aangepast en dat gaat nu prima. Als het wat minder met mij gaat, geven ze dit door aan het kantoor. Ook schrijven ze het op in de map. De oudere medewerkers merk je aan dat ze meer ervaring hebben. Een jongere die pas begint, daar moet je zelf nog dingen bij aangeven, die moeten het echt nog leren. Eerder kreeg ik steeds iemand anders, ik kan de namen niet meer onthouden. De laatste tijd krijg ik vaste medewerkers. Dat is wel mooi dat dit zo geregeld is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, wijkteam Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.