Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Twello, Klarenbeek - Apeldoorn op 27 juni 2017 interview

8.2

De medewerkers waren erg zorgzaam. Ze waren echt heel voorzichtig met me. Ik vond ze deskundig genoeg, dat ging allemaal prima. Er was er eentje bij die vond ik wat minder zorgzaam met mij om gaan. Dat heb ik ook door gegeven en toen kreeg ik haar niet meer. Ze vroegen elke dag weer naar hoe het met me ging. De zorg werd daarop aangepast. Het is uiteindelijk afgebouwd naar minder. Ze hielden het in de gaten tot ik het zelf weer kon. Ik kreeg vaak dezelfde medewerkers en dat vond ik prima. Ik vond ze allemaal echt goed. Ik hoop ze niet meer nodig te hebben, maar anders zie ik ze graag weer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Twello, Klarenbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.