Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Twello, Klarenbeek - Apeldoorn op 28 juni 2017 interview

8.8

De verzorgers gingen heel goed met mij om. Ze waren heel aardig. Ik voelde mij gelijk thuis en ik voelde mij absoluut geen nummer. Ze maakte altijd even een klein praatje over hoe het met mij ging. Ze kwamen op de afgesproken tijden. Ik merkte aan alles dat ze verstand van zaken hadden. Mijn wond werd heel goed verzorgd. Toen de verzorgers het een keer niet vertrouwde, belde ze gelijk de wondpoli op. Dat vond ik toch wel heel fijn. Ze keken mijn lichaam na op rode plekjes en vlekjes. Als ik mij had gestoten, vroegen ze hoe ik aan het plekje kwam. Dat vond ik prima. Ik vond het heel fijn dat ik twee hele mooie teams had. Ik had alleen in het weekend weleens iemand anders. Dat vond ik ook helemaal niet erg, want die verzorgers vond ik ook aardig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Twello, Klarenbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.