Thuiszorg Vérian, Wijkteam Zutphen, Eefde

Thuiszorg

Jean Monnetpark 1 7336 BA Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Vérian

Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Zutphen, Eefde - Apeldoorn op 28 augustus 2020 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

N.v.t.

Ik vind een vast team fijner, omdat dit iets meer vertrouwen geeft en bekend is. Door de vakantie en veel vrije dagen is het team erg wisselend, maar ze zijn erg vriendelijk, gaan goed met ons, onze spullen en onze hond om, zijn goed op de hoogte en zijn hulp biedend. Dus ik heb er niet zoveel problemen mee. Wat ik wel lastig vindt is dat er soms een jong iemand komt die weinig ervaring heeft. Het team komt soms ook niet op de afgesproken tijden. De variatie in tijd is erg groot, wat bij ons nog wel eens wat lastig overkomt, want je spreekt soms wat af en dan kan dat niet. Wat erg fijn is dat als ik naar het ziekenhuis moet ze daar rekening mee houden in wanneer ik geholpen wordt. Dus dat ik daarvoor gewassen en aangekleed wordt. Ik ben zeer tevreden over de aandacht en nodige respect. Ze gaan zeer respectvol met me om. Er worden geen opmerkingen gemaakt of wat dan ook. Het zijn alleen maar adviezen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Zutphen, Eefde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.