Thuiszorg VidaCare

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Kanker

Mijn moeder heeft ruim anderhalf jaar thuiszorg gekregen van VidaCare. Onze ervaring met deze organisatie is erg goed. Mijn moeder had een kleine groep vaste zorgverleners die met veel persoonlijke aandacht en zorg het mogelijk hebben gemaakt dat zij tot aan haar overlijden thuis heeft kunnen blijven wonen. Er werd goed ingespeeld op de zelfstandigheid die mijn moeder zo lang mogelijk wilde behouden: meer zorg als het nodig was, minder zorg als dat kon en wenselijk was. Deze flexibiliteit en de betrokkenheid, goede communicatie en bereikbaarheid hebben wij zeer gewaardeerd. De samenwerking met ons als gezin en de liefdevolle zorg in de laatste moeilijke fase is van onschatbare waarde geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg VidaCare? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.