Waardering van Thuiszorg ViVa! Zorggroep - Velsen-Noord op 9 januari 2017 interview

7.2

Op een gegeven moment werden alle vaste medewerkers die mij hielpen overgeplaatst. Ik vind dat erg slecht en erg jammer. Met de oude medewerkers had ik een goede band opgebouwd en ze wisten veel over mij. Nu moet ik alles weer uitleggen aan de nieuwe groep. Ik vind de medewerkers heel goed, maar de organisatie zou meer naar de medewerkers moeten luisteren naar mijn idee. Ik heb het idee dat de medewerkers af en toe te veel naar de regels van de organisatie moeten luisteren en daardoor niet de wensen kunnen volgen van mij en ze kunnen niet werken zoals ze zouden willen. Ik vind de medewerkers alert. Toen iemand mij ziek vond, heeft de medewerker de ambulance geregeld en heeft mij en mijn kinderen toen goed begeleid. Dat vond ik heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg ViVa! Zorggroep? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.