Waardering van ViVa! Zorggroep, thuiszorg Beverwijk - Velsen-Noord op 20 december 2016 interview

7.7

Soms komen de medewerkers niet op de tijd die ik gewend ben. Ik heb gevraagd of ze me dan willen bellen en dat hebben ze toegezegd. Dat is het enige manco. De medewerkers zijn alert. Alles wat ik vertel wordt in het boek opgeschreven voor het geval dat er iets gebeurt. Dan kunnen ze terugzien of ik klachten hebt gehad die daarmee te maken zouden kunnen hebben. Ze gaan prima met mij om, ze zijn altijd vriendelijk en informeren hoe het gaat en geven complimentjes over hoe ik eruit zie. Ze leven gewoon met je mee. Dat vind ik prettig. Er is een vast groepje helpenden die regelmatig komen. Af en toe komt er een stagiaire mee. Die moeten het ook leren. In het eerste jaar dat ik zorg kreeg was er altijd iemand die medisch onderlegd was en die handelingen mocht verrichten. Ze zouden aan de cliënten een nummer kunnen geven dat ze kunnen bellen voor medische dingen. Het zou wenselijk zijn als in ieder team iemand zit die de vakkennis heeft om bepaalde handelingen te verrichten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, thuiszorg Beverwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.