Waardering van Thuiszorg Zorgcentrum Huize Rosa - Nijmegen op 23 november 2018 interview

7.7

Ik heb elke dag dezelfde afspraken en die worden netjes nagekomen. De medewerkers komen redelijk op tijd, het kan weleens een half uurtje later worden. De medewerkers gaan heel goed en vriendelijk met mij om. Ze komen iedere dag mijn steunkousen aan en uit doen en ik word twee keer in de week op een vaste tijd gedoucht. Ik vind dat de medewerkers voldoende verstand van zaken hebben. Al doen alle medewerkers het wel op hun eigen manier. Ze vragen altijd hoe het met me gaat, of ik goed geslapen heb en of ze nog iets anders voor me kunnen doen. Er zijn heel veel medewerkers en ik ken ze niet allemaal bij naam, maar ze zijn wel allemaal even aardig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Zorgcentrum Huize Rosa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.