Waardering van Thuiszorg Zorgcentrum Huize Rosa - Nijmegen op 24 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.8

Meestal kreeg mijn man zorg van drie of vier vaste medewerkers. Zij hielden zich goed aan de afgesproken tijd. Het kon wel eens een kwartier later worden, maar dan was het bij de vorige client uitgelopen. Soms belden ze me dan, soms niet. Dat vond ik geen punt. Ze waren altijd heel lief voor mijn man en hadden aandacht voor hem. Zo maakten ze lol met hem en hij ook met hen. De oudere zorgverleners vond ik deskundiger dan de jongere, want ze hadden meer ervaring in het omgaan met oudere mensen en ook meer kijk op dementie. Ik vroeg me wel eens af of de jongere medewerkers allemaal hart hadden voor oudere mensen. Voor mijn man was het in ieder geval prettiger als er mensen van middelbare leeftijd kwamen. De zorgverleners hielden de gezondheid van mijn man goed in de gaten. Zo werd alles gerapporteerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Zorgcentrum Huize Rosa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.