Waardering van Thuiszorg Zorggroep Amsterdam Oost - Amsterdam op 15 augustus 2019

7.4
  • Wondverzorging

Ik had de pech een bypass operatie van het hart te ondergaan tijdens de zomervakantie (juli), wat bij veel instellingen betekent dat de vaste en meest ervaren medewerkers op vakantie zijn. Uiteraard was er bij ZGAO ook tijdens de vakantie ervaren en bekwaam personeel aanwezig, maar veel waren ook op oproepbasis waardoor er in de eerste twee weken niet tot weinig sprake was van vaste krachten. Ik zag elke keer een ander gezicht. Na de zomervakantie en een goed gesprek met de leidinggevende zijn mijn zorgen meegenomen en zag ik steeds meer vaste medewerkers die de zorg kwamen aanbieden. Waar ik erg tevreden over ben is de bejegening van de medewerkers. In 99% van de gevallen waren de medewerkers van ZGAO erg vriendelijk en respectvol in hun behandeling. Wat ook erg fijn was is het feit dat ze rekening hebben gehouden met mijn wens om liever niet door een mannelijke medewerker gedoucht te worden. Wat een verbeterpunt is, is de deskundigheid van sommige medewerkers m.b.t. wondverzorging. Dat zat bij de meesten wel goed en die kwamen erg bekwaam over en wisten wat ze precies moesten doen. Sommigen hadden echter vrij veel bijsturing nodig in het verzorgen van mijn borstwond. Al met al zou ik deze zorgaanbieder zeker aanraden. Er wordt naar je geluisterd als cliënt en er wordt ook echt wat gedaan met je feedback.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Zorggroep Amsterdam Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.