Waardering van Thuiszorg Zorgfederatie Oldenzaal - Oldenzaal op 12 juli 2019 interview

8.8

Er komen acht verschillende zusters bij me. Dat vind ik geen bezwaar, want ze zijn allemaal aardig, behulpzaam en zorgzaam. De een ligt me meer dan de ander, maar ik heb tegen niemand bezwaren. Over het algemeen komen ze op tijd. De zorg gaat zoals ik graag zou willen. Ik krijg de aandacht die ik behoor te krijgen. De zorgverleners luisteren als ik wat vraag en houden bij de verzorging rekening met wat ik aangeef. Daardoor voel ik me op mijn gemak. Ik vind de medewerkers deskundig, want ze doen de dingen zoals het moet, bijvoorbeeld de wondverzorging. Verder houden zij alles in de gaten en waarschuwen ze me dat ik met bepaalde dingen voorzichtig moet zijn. Ik ben echt in alle opzichten tevreden met deze zorg en denk dat het niet beter zou kunnen.

Bent u of werkt u voor Thuiszorg Zorgfederatie Oldenzaal? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.