Treant Zorggroep, Thuiszorg Holdert

Thuiszorg

Hondsrugweg 101 7811 AB Emmen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Thuiszorg Holdert - Emmen op 2 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb vaak te maken met wisselende medewerkers, maar ik vind dit niet erg, want alle medewerkers zijn even goed voor mij. Afspraken, die ik maak, worden keurig nagekomen. De medewerkers staan mij goed te woord en als ik vragen heb, kan ik deze altijd aan hen stellen. Ook is er goed overleg met hen mogelijk. Ik vind dat de medewerkers voldoende kennis van zaken hebben. Ook zijn de medewerkers alert op veranderingen in mijn gezondheid, want als er iets op medisch gebied met mij aan de hand is, bellen zij de dokter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Thuiszorg Holdert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.