Treant Zorggroep, Thuiszorg Holdert

Thuiszorg

Hondsrugweg 101 7811 AB Emmen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Thuiszorg Holdert - Emmen op 3 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ruggenmergaandoeningen

Wanneer de medewerkers een uitloop hebben van een half uur, dan word ik hierover keurig opgebeld. Verder heb ik thuis een alarmknop waar ik op kan drukken, zodra er iets met mij aan de hand is. De medewerkers komen dan direct hulp geven. Wanneer er dan op een dag een bepaalde situatie voordoet in mijn gezondheid, dan letten de medewerkers goed op. Zij komen dan namelijk een aantal keren per dag bij mij checken hoe het gaat. Verder proberen de medewerkers het mij zo makkelijk mogelijk te maken, maar ik snap ook dat dit niet altijd kan. De medewerkers doen namelijk de ene keer dat in de verzorging en de andere keer weer dat. De ene keer zijn de medewerkers namelijk ontzettend behulpzaam in alles en de andere keer is dit weer minder. Ik kan mezelf dit wel goed voorstellen omdat ik niet de enige ben die verzorging wilt krijgen met volledige aandacht. Ook wordt er altijd gevraagd hoe het met mij gaat en of ik het red. Dit vind ik prettig om te horen. Als de medewerkers weggaan dan wordt er ook altijd aan mij gevraagd of zij nog iets kunnen betekenen. Als ik dan aangeef dat ik nog ergens hulp bij wil krijgen, dan doen de medewerkers dit voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Thuiszorg Holdert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.