Treant Zorggroep, Thuiszorg Valkenhof

Thuiszorg

Boomvalk 80 7827 HW Emmen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Thuiszorg Valkenhof - Emmen op 3 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Het contact verloopt heel gemakkelijke en vrij. De verzorgers en de patiënt passen bij elkaar. Het is altijd gezellig als ze komen, want we voelen elkaar goed aan. Ze zijn deskundig. Toen ik geopereerd was aan mijn rug, konden de medewerkers de situatie goed beoordelen. Ze zijn ook attent en alert. Ik ben nogal duizelig en ze houden goed in de gaten dat ik niet val. De medewerkers wisselen vaak. Er zijn wel mensen die regelmatig komen, maar ik weet nooit van tevoren wie er komt. Dat vind ik prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Thuiszorg Valkenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.