Waardering van TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Thuiszorg Almelo - Almelo op 23 april 2019

• Kanker

Wat een liefde ongelooflijk...En een inzet voor cliënt en familie.. Tot het allerlaatste moment onze steun en oprechte inzet.Ja kan zeggen wat een liefde voor hun werk en menselijkheid..een paar dagen .. en toch..Echt woorden te kort voor dit krachtige, sterke en liefdevolle team ( Zuid Almelo)Bedankt en meer.

Reactie van/namens Thuiszorg TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Thuiszorg Almelo - Almelo

Hartelijk bedankt voor deze mooie en warme woorden! Het betekent veel voor ons team. Wij willen u - en anderen die de moeite hebben genomen om een waardering te plaatsen - hartelijk bedanken. Met vriendelijke groet, wijkteam Almelo Zuid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Thuiszorg Almelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.