TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Thuiszorg Hengelo

Thuiszorg

Bevrijderslaantje 6 7551 KT Hengelo
Deze locatie is onderdeel van TriviumMeulenbeltZorg (TMZ)

Waardering van TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Thuiszorg Hengelo - Hengelo op 19 januari 2020

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Mijn moeder heeft ruim 4 jaar thuiszorg genoten van TMZ wijkteam Noord, tot ons aller tevredenheid. Alle dames waren zorgzaam en meedenkend. Door haar ernstige slechtziendheid was e.e.a. soms extra ingewikkeld maar voor alles werd een oplossing gevonden! Door de handige inlog-mogelijkheid kon ik (dochter en mantelzorger) te allen tijde meekijken in haar dossier, wat superhandig was. Uiteindelijk werd geadviseerd een indicatie voor verpleeghuiszorg aan te vragen, waarbij ik alle hulp kreeg. Sinds kort is mijn moeder verhuisd naar een zorginstelling. Ik beveel TMZ thuiszorg van harte aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Thuiszorg Hengelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.