Waardering van TSN Thuiszorg, Bellingwedde - Bellingwolde op 24 februari 2018 interview

9.3

Mijn vrouw wordt door de thuiszorg verzorgd en ik vind ze deskundig. Ik kan dit merken aan de adviezen die ze aan mijn vrouw geven. Ze denken ook met ons mee. Als het nodig is dan winnen ze advies in bij de specialisten. Bepaalde gedragsveranderingen bij mijn vrouw valt ze namelijk ook op. Ze hebben dit goed in de gaten. Ze controleren of ze haar medicijnen heeft gebruikt en ze betrekken haar overal bij. Ze benaderen haar op een menselijke en persoonlijke manier. Het is een benadering zonder vooroordeel. Mijn vrouw heeft wisselende medewerkers, maar het zou beter zijn als hier continuïteit in zou zijn. Bij een nieuwe medewerker moet ik opnieuw het één en ander uitleggen. Dit gaat trouwens niet om de zorg, maar meer wat er omheen zit. Ik moet dan opnieuw vertellen waar alles ligt. De informatie over de zorg halen ze namelijk uit de overdracht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Bellingwedde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.