TSN Thuiszorg, Groningen Beijum

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Wondverzorging

Ik had complexe wondzorg nodig ivm necrose in hand. In het begin kreeg ik een vast team dat de zorg deed en toen de urgentie van de wond minder werd veranderde dat. Dat betekende vaker uitleggen en steeds weer een nieuw gezicht. Persoonlijk vond ik dat soms lastig. Het was wel altijd professioneel en er werd goed gelet op zowel de wond als ikzelf. Het zorgpersoneel was ook erg betrokken en op de hoogte vd casus en wensen. Op hier en daar een kleinigheidje na ben ik meer dan tevreden en dankbaar voor de hulp. M.b.t. J.J. Pastoor, de wond specialist die buiten de reguliere dagelijks zorg, zorg verleende: zeer professioneel, let goed op grenzen mbt het behandelen van de wond en wat iemand aan kan, denkt mee, ook buiten de vaste afspraken om goed bereikbaar voor onverwachte complicaties en goed in het op je gemak stellen mbt de wond en impact die deze heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Groningen Beijum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.