Waardering van TSN Thuiszorg, Groningen Lewenborg 2 - Groningen op 11 januari 2021

8.6
  • Wondverzorging

Ik had een operatie ondergaan waarbij een grote cyste (meerdere centimeters in doorsnee) op mijn rug is verwijderd. Na deze operatie had ik een een grote wond op mijn rug, die gedurende 6-7 weken dagelijk twee maal gespoeld moest worden. Ik heb de zorg van TSN als zeer prettig ervaren. Ook de sociale omgang van de medewerkers was buitengewoon aangenaam. Hoewel ik in deze periode met veel (meer dan 10) verschillende zorgmedewerkers van TSN te maken heb gehad, heb ik dit nooit als negatief ervaren. Ze waren allen voldoende op de hoogte van mijn situatie en hebben mij allen op professionele en juiste wijze behandeld. Inmiddels is mijn wond genezen en ontvang ik geen zorg meer van TSN.

Reactie van/namens Thuiszorg TSN Thuiszorg, Groningen Lewenborg 2 - Groningen

Beste cliënt,

Wat fijn om te horen dat u desondanks de verschillende medewerkers tevreden bent geweest met de geleverde zorg door ons team.

Met vriendelijke groet,

TSN Thuiszorg
Team Lewenborg 2

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Groningen Lewenborg 2? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.