Waardering van TSN Thuiszorg, Groningen Lewenborg 2 - Groningen op 21 februari 2018 interview

7.8

Ik vond dat de afspraken in het begin niet goed verliepen, maar het is even later veel beter geworden. De medewerkers belden daarna wel altijd als ze later kwamen. Ze gingen spontaan met mij om. Er waren ook wel medewerkers die nog in de leer waren, maar ik merkte dat ze mij precies konden vertellen hoe het met de wond ging. Als ze twijfels hadden, belden ze de leidinggevende. Er werd onderling veel overlegt. Ze overlegden met elkaar over hoe ze de wond gingen behandelen. Dat vond ik keurig. Als er ook maar iets was, dan kon ik direct aan de bel trekken. Dat was geen probleem. Ik had veel wisselende medewerkers. Ik had liever met vaste personen te maken, maar ik begrijp dat dit niet mogelijk was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Groningen Lewenborg 2? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.