Waardering van TSN Thuiszorg, Groningen Vinkhuizen 2 - Groningen op 29 november 2016 interview

6.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik maak een afspraak en die volgen ze niet. Als ik vraag of ze om 17:00 willen komen omdat ik bijvoorbeeld weg ben dan letten ze daar echt niet op. Ze komen wanneer het hun uitkomt. Ze zijn heel vriendelijk, ze zorgen altijd dat ze een praatje maken. Ik vind het leuk dat ze even een praatje maken, ik ben alleen en dan heb ik toch wat aanspraak. Ze merken weleens dat ik kortademig ben en dan adviseren ze mij dat ik de dokter moet bellen. Het wisselen van de medewerkers wordt iets beter. Vanaf augustus was het elke dag een ander. Ik krijg twee keer per dag thuiszorg en er is geen enkele dag geweest dat ik twee keer dezelfde had. Ik vind het vervelend dat ik iedere keer de werkzaamheden moet uitleggen. Ik moet het dan stapsgewijs elke keer weer vertellen omdat de medewerker maar een keer komt. Ik vind dat erg vervelend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Groningen Vinkhuizen 2? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.