Waardering van TSN Thuiszorg, Hoogezand - Noorderpark - Hoogezand op 24 februari 2018 interview

9.3

Ze hebben belangstelling voor mijn man. Ze stellen constant vragen aan hem. Hij kan zijn vragen ook bij hen kwijt. Mijn man moet zich aan ons allemaal aanpassen vanwege zijn aandoening. Zijn gezondheid laat het niet toe om veel dingen zelf te doen. Ze weten echt van wanten. Ze kijken zijn benen bijvoorbeeld goed na. Hij zit hier in de ochtend klaar en ze komen vervolgens op het afgesproken tijdstip. Ze vragen goed door en vragen of hij lekker heeft gegeten. We zijn geen nummer voor ze en ze behandelen ons als mens. Mijn man heeft vaste medewerkers die to the point tegen hem zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Hoogezand - Noorderpark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.