Waardering van TSN Thuiszorg, Hoogezand - Woldwijk - Hoogezand op 24 februari 2018 interview

7.2

Ik had iedere dag een andere medewerker. De laatste weken had ik wel vaste medewerkers en dit kon ik dan ook op de computer zien. Er is verschil in medewerker ten aanzien van de deskundigheid. De ene medewerker laat je maar tobben en de andere steekt zijn handen direct uit. Ik had een hele vervelende breuk. De pinnen waren uitgeschoven. Een medewerkers heeft hier naar gekeken en aangegeven direct de dokter te bellen. Ze gingen verder heel goed met mij om. Ik had een tijd staan wat mij het beste uitkwam. Ik zat een paar keer te wachten, maar dan waren ze er nog niet. Ik moest dan drie kwartier tot een uur wachten voordat ze kwamen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Hoogezand - Woldwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.