Waardering van TSN Thuiszorg, Hoogkerk Zuid - Groningen op 24 februari 2018 interview

Ze zijn heel zorgzaam en rustig voor mijn man. Hij kan af en toe uit zijn slof schieten, maar zij kunnen hier goed mee omgaan. Ik vind ze ook deskundig omdat ze op tijd zagen dat hij vocht vasthield. Ik ben vervolgens naar de huisarts gegaan en het bleek inderdaad zo te zijn. Hij heeft hier ook medicatie voor gekregen. Ze houden rekening met zijn gemoedstoestand. Als hij pijn heeft aan zijn benen dan behandelen ze hem heel voorzichtig. Als ze niet kunnen en wat later komen dan bellen ze mij tijdig op. Ze zijn verder steevast op tijd. Mijn man heeft doorgaans vaste medewerkers, maar door ziekteverzuim wisselt dat momenteel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Hoogkerk Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.