Waardering van TSN Thuiszorg, Menterwolde - Zuidbroek op 24 februari 2018 interview

8.3

Ik heb te kampen met verschillende gezondheidsproblemen. Mijn troost en vertrouwen haal ik uit de verpleegsters. Ik merk dat de oudere medewerkers meer ervaring hebben in de omgang met mij dan de jongere medewerkers. Ze zijn verder heel lief voor mij. Ze hebben echt zin in het werk en ze hebben regelmatig contact met elkaar. Als ik iets vraag dan proberen ze daar antwoord op te geven. Als ze het niet weten dan hoor ik het de volgende dag. Ze komen ook meestal op tijd. Als er een ernstig geval is dan kan het zijn dat ze een kwartier te laat zijn, maar ik vind dit niet erg. Ik heb wisselende medewerkers en ik vind het juist leuk dat ik verschillende medewerkers krijg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Menterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.