TSN Thuiszorg, Ten Boer 1

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Het was voor mij een heel bijzondere ervaring. Ik werk namelijk als zorgverlener bij TSN. Toen mijn man ernstig ziek werd heb ik zelf besloten zorg aan te vragen bij mijn eigen team. Ik realiseerde mij ook wel dat het niet altijd een voordeel zou zijn maar ik het toch fijn vond mijn eigen collega's over de vloer te hebben. Had eerst wel aan een aantal colkega's gevraagd of zij het wel zagen zitten omdat ik mij ook wel realiseerde dat het ook voor hun een moeilijke periode zou kunnen worden. Het antwoord was....natuurlijk gaan we je helpen. Uiteindelijk is het allemaal anders gelopen en is mijn man vrij snel overleden. Een week voor zijn overlijden heeft hij nog een week in het ziekenhuis gelegen . Is toen op de valreep naar huis gegaan. Hij is slechts 4 uur thuis geweest en in het bijzijn van een collega van de IT zorg overleden. Nu kijk ik toch met een goed gevoel terug op de tijd dat we zorg kregen. Min puntje: er zou beter in dossier gelezen kunnen worden . Bedankt collega's.!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Ten Boer 1? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.