Waardering van TSN Thuiszorg, Thuiszorg Technologie Team (TT-team) - Groningen op 1 november 2018

• Kanker

Mijn partner had alvleesklier kanker en was uitbehandeld, helaas is ze er kort geleden aan overleden. Gelukkig heb ik de mogelijkheid gehad om haar de laatste 11 maanden thuis te verzorgen met een redelijke kwaliteit van leven. Zonder de TSN TT team was het niet mogelijk geweest, ze kwamen dagelijks langs om de medicatie klaar te zetten en mentale ondersteuning te geven. Op momenten dat er extra behoefte was aan zorg werd het gewoon geregeld.Voordeel is dat het team niet erg groot is waardoor je vaak de zelfde personen over de vloer krijgt. Ik heb het als prettig en professioneel ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Thuiszorg Technologie Team (TT-team)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.