Waardering van Viattence, Thuiszorg Epe - Epe op 18 oktober 2017 interview

7.8

Afspraken gaan prima. Beloftes worden nagekomen, voor zover dat mogelijk is. De medewerkers gaan liefdevol en respectvol met mijn moeder om. Zo namen ze na haar operatie extra tijd voor haar, als dat nodig was. Als een verzorgende iets niet weet, dan overlegt hij met een verpleegkundige. Zo zijn er foto´s van haar wond gemaakt en aan de verpleegkundige voorgelegd. Dat vind ik goed. Mijn moeder heeft het over wisselende medewerkers. Ze had liever vaste medewerkers gehad. Het liefste zou ik een vast groepje van vier mensen willen. Sinds kort kan ik zelf het patiëntendossier van mijn moeder bekijken. Als eerste contactpersoon kan ik ook vragen stellen. Dat vind ik een goede zaak. Het is ook iets van deze tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, Thuiszorg Epe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.