Waardering van Viattence, Thuiszorg Epe - Epe op 16 november 2016 interview

7.5

Door het verloop van personeel en ziekte, heb ik niet echt inzicht of ik een vast team om mij heen heb. Maar het loopt op zich wel goed. Door deze hulpverlening kan ik in mijn huis blijven wonen. Ik word dus door heel veel verschillende mensen behandeld. Ik heb soms mensen aan bed die er helemaal blanco in staan en die ervaren zijn. De ervaren medewerkers zijn alert en die geef ik een 8 daarvoor, maar de minder ervaren medewerkers zou ik daar een 7 voor willen geven. Er zit dus verschil in de medewerkers. Soms zijn ze heel druk door het programma wat ze hebben, maar in de regel hebben ze alle tijd voor mij. Ze zijn vriendelijk en aardig, ik heb nog geen slechte ervaringen daarmee. De zekerheid wat werk betreft voor de medewerkers is niet meer zeker, dat vind ik heel erg en dat speelt soms op de achtergrond mee. Sommige moeten zelfs solliciteren op hun eigen baan en dat geeft spanning bij de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, Thuiszorg Epe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.