Viattence, Thuiszorg Epe

Thuiszorg

Roggestraat 1 8162 WW Epe
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, Thuiszorg Epe - Epe op 7 december 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

In het algemeen ben ik tevreden over de thuiszorg die mijn man helpt. De medewerkers komen meestal netjes op tijd. Soms komen ze wel eens wat later, maar daar heb ik begrip voor. Mijn man krijgt de zorg van een klein team en dat vindt hij prettig. Als er veel verschillende medewerkers komen, dan wordt het te druk voor hem. De omgang met de medewerkers vind ik goed, want ik vind ze vriendelijk, belangstellend en geduldig. Het zijn relatief simpele handelingen die ze bij mijn man moeten doen. Voor dat werk vind ik ze deskundig. De medewerkers administreren alles goed, bijvoorbeeld als hij een slechte nacht heeft gehad. Op deze manier weet de volgende medewerker ook wat er speelt en kan daar alert op reageren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, Thuiszorg Epe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.