Waardering van Viattence, Thuiszorg Epe - Epe op 17 oktober 2017 interview

Mijn moeder ervaart de zorg als positief. Ik kan makkelijk mensen bereiken als er problemen zijn. Ik kan goed met ze overleggen. Als ze het vermoeden hebben dat het niet zo goed gaat met mijn moeder, dan bellen ze mij op. Ze zijn erg alert op haar gezondheid. Elke keer als mijn moeder bijvoorbeeld gaat douchen, dan wegen ze haar. Ze willen kijken of ze niet teveel afvalt. Als ze binnen komen, vragen ze altijd hoe het gaat. Ze scannen haar om te kijken hoe het met haar ervoor staat. De medewerkers wisselen vaak. Mijn moeder vindt dat soms niet prettig. Ze heeft het gevoel dat ze alles moet vertellen wat ze moeten doen. Vroeger lag er een boek tegenwoordig gebruiken ze een laptop. Dat kost enorm veel tijd vind ik en dat gaat ten koste van de zorg. Toen mijn vader nog leefde gaf Viattence het advies dat hij af en toe het huis uit moest. Ze hebben meedacht om een beter leefklimaat te creëren. Zo hebben ze ervoor gezorgd dat mijn vader een ochtend naar de dagopvang ging zodat mijn moeder even de tijd voor haarzelf had. Viattence denkt goed mee in mogelijkheden en oplossingen. Het initiatief kwam vanuit Viattence en dat vond ik erg goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, Thuiszorg Epe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.